marți, 22 mai 2012

Mua...POC

Prietenul meu ma iubeste taaare mult. Atat de mult incat el gateste, el spala, el tot. Probabil ca totul ar fi minunat intre noi daca nu ar fi atat de stangaci in exprimarea dragostei. Sa va exemplific:

Intr-o seara m-am aranjat, coafat tot, special ca sa-l impac (ii bagase una prostii in cap ca nu-i normal sa faca treburi de femei). Mi-am prins parul, lui nu i-a placut asa ca mi-a scos elasticul. M-a tras de par in ultimul hal, ca habar n-are sa scoata un elastic. Logic, m-am suparat. Eu nu mai vroiam nici sa vorbesc, dar el vroia sa ma intinda cu placa.

O vazut ca n-are cu cine discuta, m-o intins si el cum o putut, ca nu vroiam sa ma ridic din pat. Apoi, tot cu forta, m-o dus la baie sa ma vad in oglinda. Acolo era asa de bucuros ca eram frumoasa incat m-o ridicat in brate si am dat cu capul de pragul de sus de la usa.

Acum intelegeti, dragi vecini, de ce e vesnic scandal la mine in casa? :D
blog comments powered by Disqus